Referencie

Prečítajte si referencie mojich spokojných hostí.
Martin Pilar
31 júla, 2023
Bývali sme tu 7 nocí v apartmáne Ceppo. Ubytovanie je perfektne situované a za 5 minút ste v centre Massa Maritimi, bazen hneď pri apartmáne - k moru sme ani nemali potrebu ísť. Personál bol vždy dobre naladený, možnosť prenajať si elektro bike priamo v ubytovaní vrelo odporúčam a aj raňajky. Na večeru sme boli len raz a viac sme využívali reštaurácie v meste . Určite využijem služby Elite travel aj pri ďalšej návšteve Toskánska. Veľmi pekne ďakujeme, netušili sme do čoho ideme a bol to zážitok 🙂
Prímorský vánok
Monika Fialova
17 júla, 2023
If you have your romantic dream go here to dream it. Best place to spend time with you partner and enjoy sunset with glass of red wine.
Toskánska romantika
Silvia Gajdošíková
10 júla, 2023
Ubytovanie bolo veľmi pekné a prostredie prekrásne. Domáci boli veľmi milí a ochotní. Výhľady a prostredie boli očarujúce, všade okolo krásna príroda. Ďakujem za sprostredkovanie krásnej dovolenky.
Silvia Gajdošíková
Andrej Baran
19 mája, 2023
Romanticke prostredie spolu s vybornym jedlom priamo na usadlosti. Florencia je na skok, ako aj ostatne kuzelne miesta Toskanska. Presonal bol super a ubytovanie ciste a prijemne. Nabuduce pojdeme vasia partia 🙂
Roman Kianička
10 apríla, 2023
Ubytovanie je prekrásne, čisté, moderné a útulné. Kto si chce užiť pohodu a skvelú atmosféru v Toskánskych viniciach na vidieckej usadlosti, odporúčam mu vybrať si práve toto miesto. V kúpeľni je exkluzívna sada kozmetiky, neskutočne krásne vonia rozmarínový sprchový gél. Určite si vychutnajte aj východ a západ slnka, oplatí sa kvôli tomu si privstať. Andrejka ako skvelá hostiteľka zvládla aj našu náročnú golfovú skupinku s úsmevom a vyriešila všetky naše požiadavky. Odporúčam všetkými desiatimi. A určite som tu nebol naposledy, na krásne miesta je dobré sa pravidelne vracať.
Petra Rendkova
9 apríla, 2023
Krásne ubytovanie, skvelý vinohrad a veľmi pekné výhľady... Aďka vie , čím potešiť ! ♥️♥️♥️
Dália Randziaková
28 marca, 2023
"Otvárajte čase, Toskánsko je naše" asi v tomto znení sa niesol náš výlet, malej skupinky, ktorý nám sprostredkovala vždy milá a ochotná Andrejka. Ubytovanie abnormálne, nenormálne, ak máš problémy so spánkom, ticho so šumením vetra ťa určite uspokojí. Krásne výhľady, kopec zážitkov a chutí si určite zoberiete domov ako taký balíček. Odporúčam všetkými desiatimi!
Miroslava Ballayova
28 marca, 2023
Skvelo zorganizovaný zájazd, ubytovanie na krásnom mieste, gastro a alko zážitok 10/10, rada pôjdem znova 🙂
Jarka Lejkova
25 februára, 2022
Ideálne miesto na pravý toskánsky zážitok so všetkým čo k tomu patri 🙂 Vila je v skutočnosti krajšia ako na fotkách čo nás milo potešilo. Je umiestnená na samote, takže ideálne pre partie ako sme boli aj my ( 9osôb). Celková oblasť a tie výhľady boli zážitkom same o sebe. Personál z usadlosti (reštaurácia, usadlosť,..) ku ktorej vila patrí boli k nám úžasne priateľskí a aj vďaka nim sme sa tam cítili ako “starí známi” 🙂 Jedlo, vína, obsluha a architektúra usadlosti boli skutočným kulinárskym zážitkom. Na celkovej spokojnosti mala najväčšiu zásluhu Andrea a jej Elite travel, ktorá nám odporúčala a dohodla aj program na celý týždeň podľa našich predstáv (bicykle, výlety do mesta, reštaurácie mimo usadlosti, …). Veľká vďaka a klobúk dole pred profesionálnym prístupom 😉 My sme boli maximálne spokojní a určite to odporúčame každému zažiť na vlastnej koži, aby ste mohli ešte dlho po návrate domov čerpať energiu zo spomienok a zážitkov na tento pobyt.
Dominika Neprašová
15 marca, 2022
Pobyt v tejto toskánskej usadlosti bol pre nás dychberúcim! Všetko bolo do bodky tak, ako sme si predstavili. Ubytovanie bolo ako na fotkách, takisto okolie či skvelé výhľady. Stretnutie s domácimi bolo príjemné a bolo z nich cítiť pohostinnosť. Jediné mínus je to, že sme tu boli iba tri noci. No veríme, že sa sem vrátime čoskoro. Ďakujeme Andrei za skvelé sprostredkovanie, jej nápomocnosť, cestovateľský bedeker a to, že takéto toskánske zážitky sprostredkúva. Veľká vďaka!
Rodinný klenot
Lucia
15 júla, 2022
Pobyt v Toskánsku splnil naše očakávania..je to nádherné miesto a všetko čo tu píše Andrejka a Elite travel je pravda. Bol to zážitok na cely život,určite sa tam ešte vrátime… jediný nedostatok vidím v prístupovej ceste k danej usadlosti...
Katarína
11 septembra, 2022
Ubytovanie v tejto usadlosti bolo presne podľa našich predstáv. Priestranné izby, výhľad na dokonalú scenériu, bazén zasadený do krásneho prostredia ako aj bezproblémové parkovanie priamo pri usadlosti. Personál usadlosti bol rovnako veľmi príjemný. Ďakujeme veľmi pekne za sprostredkovanie a možnosť ubytovať sa práve na tomto mieste.
Rodinný klenot
Silvia Mäsiarová
24 augusta, 2022
Chcela by som sa poďakovať za sprostredkovanie ubytovania a odporúčania, ktoré ste nám dali. Boli sme maximálne spokojní. Boli sme vo Florencii, Volterre a na ochutnávka vína. Ťažko sa nám odchádzalo. Naozaj sme si to užili a celú tú atmosféru vychutnali.
Toskánska romantika
Ivana Tarbajová
8 augusta, 2022
Aďka ešte raz sa Vám chcem poďakovať za úžasné vybraté miesto pre našu dovolenku. Bola to láska na prvý pohľad. Ani som si nechcela predstaviť, že sa odtiaľ budeme musieť vrátiť domov. Jediná chybička bola, že to tak rýchlo ubehlo. Som rada, že som sa k Vám preklikla a držím palce v tom, čo robíte.
Michal
30 augusta, 2021
Super ubytovanie v Toskánsku v oblasti Chianti. Ubytovanie pôsobí príjemne a dopĺňa typickú atmosféru typickú pre Talianov. Z toho vyplýva aj uvoľnenosť, to znamená aj dlhšie čakanie v reštaurácií a pod... ale stojí to za to. Zúčastnili sme sa aj pizza párty, kt. sa tam počas sezóny robí asi každý týždeň. Začalo to o 20:00 a pizzu sme jedli o 22:45 😀 ... ale po dvoch pohárov vína sme si to aj tak užívali a bazén bol super. Všetko proste super .